Το Παρίσι είναι ροζ

Όταν επιστρέφεις από ένα ταξίδι, ειδικά αν αυτό είναι στο εξωτερικό όλοι σε ρωτούν πως πέρασες τι είδες, τι σου έκανε εντύπωση. Και εσύ αναρωτιέσαι πως μπορείς να συνοψίσεις τόσες εμπειρίες, τόσα ερεθίσματα και τόσες εικόνες σε μερικές προτάσεις. Όσο και γλαφυρή να είναι η περιγραφή σου, όσες και φωτογραφίες να τράβηξες πως να μεταφέρεις την ατμόσφαιρα και το συναίσθημα. Αν και δε σταματώ να ψάχνω τα λόγια που θα ντύσουν τις ταξιδιωτικές μου εμπειρίες, έχω βρει τον δικό μου τρόπο να μεταφέρω την αίσθηση που μου αφήνει κάθε μια από αυτές χωρίς να πω πολλά.

Σύμφωνα με αυτόν λοιπόν, οι πόλεις που επισκέπτομαι αντιστοιχούν σε ένα χρώμα. Ναι σε ένα χρώμα. Από τα γνωστά, της ίριδας. Εντάξει όχι και όλες οι πόλεις. Βάζω χρώματα μόνο στις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (για λόγους οικονομίας, φοβάμαι μη τελειώσουν τα χρώματα και μετά πρέπει να βάλω το μπορντοκόκκινο της Μοιραράκη). Δε τα διαλέγω εγώ εδώ που τα λέμε, μόνα τους διαλέγουν τις πόλεις που τους ταιριάζουν. Στο δρόμο της επιστροφής λοιπόν, εκεί κάπου μεταξύ απογείωσης και σερβιρίσματος του εναέριου γεύματος έχει βγει το πόρισμα. Δεν έχετε απορία τι χρώμα έχουν οι πόλεις που έχω επισκεφτεί? Έχετε δεν έχετε εγώ θα το πω, τόση εισαγωγή έκανα.

Θα ξεκινήσω από το τέλος και θα σας πώ για το Παρίσι. Είναι ροζ! Η Ρώμη κίτρινη και η Μαδρίτη πράσινη. Έχω χρώμα και για την Αθήνα. Τώρα τελευταία τη διάλεξε, αλλά της ταίριαξε πολύ μου φαίνεται. Η Αθήνα λοιπόν είναι γαλάζια. Και το Λονδίνο πολύχρωμο. Δε φταίω, όλα τα χρώματα το ήθελαν και είπα να μη τα κακοκαρδίσω. Κάποιος που του ανέλυα τη θεωρία μου, μου είπε για το Βερολίνο, ότι είναι γκρι. Τόνισε βέβαια ότι είναι το πιο ενδιαφέρον γκρι που έχει δει, μάλλον γιατί ήξερε ότι δε το πολυσυμπαθώ το γκρι και μιας και δεν έχω πάει στο Βερολίνο δεν ήθελε να με προκαταλάβει αρνητικά.

Στο επόμενο ταξίδι σας σκεφτείτε το. Όχι στενόμυαλα γιατί τότε όλες οι πόλεις γκρι θα σας φανούν. Αφήστε λίγο το συναίσθημα να οδηγήσει τη σκέψη και θα με θυμηθείτε.

Το collage για αυτό το post, έγινε από την Ολυμπία (την αδερφή μου, για όσους δεν ξέρουν)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου