Μια κουβέντα ραδιοφωνική

Άκουσα σήμερα την κουβέντα του Βασιλικού από τους Raining Pleasure με τη Ζακελίνα Κυρούση στο Πολιτεία Fm, με αφορμή το νέο του δίσκο Vintage που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες. Είπε λίγες κουβέντες, τόσο λίγες που νομίζω έφερε τη Ζακελίνα σε αμηχανία και την έκανε να πολυλογήσει για να καλύψει τις σιωπές. Με ένα τρόπο όμως αυτές οι λίγες κουβέντες έλεγαν πολλά ("told me everything by saying nothing1"), τόσα πολλά που δυσκολεύομαι να τα βάλω κάτω, να βάλω από δίπλα τις σκέψεις μου (ή μήπως τα συναισθήματα μου;) και να γράψω αυτό το post. Σκόρπιες οι κουβέντες του Βασιλικού, σκόρπιες οι σημειώσεις του πάνω στα τραγούδια, σκόρπια θα 'ναι και τα δικά μου λόγια.

Αυτά που έγραψε όπως τα διάβασε η Ζακελίνα.
Για το κομμάτι "You are my destiny": "Στο φωνάζω, γεννήθηκα για να σε βρώ και μόλις άνοιξα τα μάτια χάθηκες" ("When I walked through pain and fear You would totally disappeear2").
Για το "Look of love": "Ξυπνάς κοιμάσαι και το βλέμμα που σε στοιχειώνει δε θες να σε αφήσει".


Ξέρετε τι είπε για την αγάπη; Δεν έχει αγαπήσει ... και δεν μπορεί. Τον έχετε ακούσει να τραγουδάει; Εμένα μου μοιάζει σα να κλαίει. Στο "You are my destiny" είναι σπαρακτικός. Κατά λάθος η Ζακελίνα ανέφερε την 14η Φεβρουαρίου αντί Δεκεμβρίου ως τη μέρα κυκλοφορίας του δίσκου. Αυτή η άθλια μέρα, ήταν η αντίδραση του.

Και για τη μοίρα. Πριν ακόμα γεννηθούμε, λέει, έχει καθοριστεί το ποιοι θα είμαστε. Μια προσπάθεια να εξηγήσουμε και περισσότερο να αποδεχτούμε αυτό που είμαστε, λέω εγώ.

Νομίζω ότι αυτά που σκέφτεται, φοβάται και προσπαθεί να εξηγήσει πρώτα μέσα από τις μουσικές του και μετά με τα λόγια του, είναι ίδια με αυτά που σκεφτόμαστε, φοβόμαστε και προσπαθούμε να εξηγήσουμε πολλοί ακόμα από εμάς. Όπως όλοι οι καλλιτέχνες όμως, έχει ένα αισθητήριο πιο ισχυρό και μια ευαισθησία μεγαλύτερη. Περιμένω την κυκλοφορία του δίσκου του, μήπως ακούγοντας τα τραγούδια του καταλάβω (ή καλύτερα νιώσω;) κάτι περισσότερο.

Υ.Γ. Αποφεύγω να ακούω μουσική με ελληνικούς στίχους από άμυνα. Οι στίχοι που μιλάνε στη γλώσσα σου σε αγγίζουν περισσότερο και σε στοιχειώνουν καμιά φορά. Το μόνο που καταφέρνω, μου φαίνεται, είναι να κολλάω με στίχους, απλά σε άλλη γλώσσα. Οι στίχοι στις παρενθέσεις από δυο κομμάτια, ένα που αγαπάω πολύ και ένα ακόμα που θέλω να σημαίνει κάτι.
1 "In a Manner of Speaking", Tuxedomoon και διασκευή από τους Nouvelle Vague
2 "Ghosts from the Past", Bang Gang

2 σχόλια:

Dr. Strangelove είπε...

Λοιπόν, θα μιλισω ειλικρινά. Δεν έχω καθολου καλή άποψη για το Vassiliko. Στην καλύτερη περίπτωση θεωρώ αυτά που λέει δήθεν. Σήμερα το μεσημέρι βέβαια, άκουσα μια καταπληκτική εκτέλεση του you are my destiny χωρίς να ξέρω ποιος το λέει. Θα ρίξω λοιπόν τα μούτρα μου και θα το ακούσω το cd του.

snowman είπε...

Το Υ.Γ. είναι δικό σου , του Βασιλικού ή της Ζακελίνας?

Δημοσίευση σχολίου