Το απολίθωμα της tv

Παλιότερα μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες ήταν η τηλεόραση. Όχι η συσκευή, το περιεχόμενο. Έλιωνα με τις ώρες μπροστά της. Σα χόμπι ένα πράγμα. Ο άλλος κόσμος έπαιζε τένις, έβγαζε βόλτα το σκύλο του, ασχολιόταν με τη φωτογραφία, την κηπουρική, κάτι δημιουργικό τελοσπάντων. Εγώ εκεί, όπως έλεγε και η Julia στο "Pretty Woman", just veg out in front of the tv. Τίποτα χρήσιμο δεν έμαθα από αυτή την απασχόληση, εκτός αν θεωρήσουμε την έκφραση veg out (και άλλες παρόμοιες που μου κόλλησαν από ξένες ταινίες και σειρές) εμπλουτισμό του αγγλικού μου λεξιλογίου. Γιατί μη νομίσετε ότι επέλεγα το τι θα δω με κριτήρια ποιότητας. Όλα κι όλα, όταν βουτάς στο σκουπιδοτενεκέ, με χαρά σκουπίδια ψάχνεις!

Την κακή αυτή συνήθεια την έκοψα σταδιακά μεγαλώνοντας Όχι από βαθιά συνειδητοποίηση για το πόσο ανούσια σπαταλιέται ο χρόνος μπροστά της. Απλά οι υποχρεώσεις που αυξάνονται μαζί με την ηλικία περιόρισαν δραματικά τις ώρες μπροστά από την πάλαι ποτέ αγαπημένη μου συσκευή. Για να μη λέω και ψέμματα βέβαια χάθηκε και αυτή η γοητεία στα όρια του υπνωτισμού, που μου ασκούσε παλιότερα. Ακόμα και ο φόρος τιμής που της απέτισα την προηγούμενη Παρασκευή, όταν μετά από τόσο καιρό της αφιέρωσα ένα ολόκληρο απόγευμα, δεν ήταν αυτός που της άξιζε.

Δεν ήταν αντάξιος της αγαπητοί αναγνώστες, γιατί δε μπορεί ένα απεξαρτημένο tv junkie που σέβεται τον εαυτό του, να ξανακυλά με ντοκιμαντερ για τα ανθρωποειδή προγόνους του σημερινού ανθρώπου. Ναι όπως το διαβάζετε. Έβλεπα επί 3-4 ώρες ντοκιμαντέρ, από αυτές τις εξαιρετικές παραγωγές του bbc μάλλον, με τους Homo habilis, τους Homo ergaster και διάφορα άλλα είδη, να προσαρμόζονται
στο περιβάλλον, να εξελίσσονται και να επιβιώνουν ή να μένουν στάσιμα και να χάνονται στα βάθη της ανθρώπινης προϊστορίας.

Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μπορεί και η παλιά μου συνήθεια, θύμα της εξελικτικής διαδικασίας να έπεσε. Να μη φταίει μόνο ο λιγότερος ελεύθερος χρόνος, αφού και αυτόν όταν τον έχω, αλλού τον διαθέτω. Μπορεί και η τηλεόραση σαν τα ανθρωποειδή να μην εξελίχθηκε και να έμεινε απλά απολίθωμα της δικής μου ιστορίας.

1 σχόλια:

Nikos είπε...

Η τηλεόραση πλέον δεν κάνει για τίποτα, ακόμα και οι ειδήσεις δεν είναι ειδήσεις, είναι όλα σκουπίδια που μας δείχνουν σκόπιμα...

Το internet πλέον έχει καλύτερη ψυχαγωγία και το σημαντικότερο είναι πως επιλέγεις εσύ αυτό που θα δεις.

Ίσως να ξέφυγα λίγο. :-)

Δημοσίευση σχολίου